Everything is gonna be alright someday somehow.

Skrattar nästan lite när jag tänker på kvällen igår. Knasigt var det. Inte alls som jag hade tänkt mig men ooo så trevligt! I min mobil finns i alla fall en fin film där jag hoppar från en parkbänk ner i en häck. Intressant... 

Har segat på en filt i skuggan av vårat äppelträd nästan hela dagen idag. Pallrade mig faktiskt iväg på en promenad också och nu ska jag städa mitt rum, plugga och se på film. Så himla härligt att ha sovmorgon imorgon.

Bäst av allt just nu: om jag är effektiv kommer jag kunna vara klar med aaallt skolarbete på onsdag. I alla fall torsdag. Hur skönt? Galet skönt.

Mmmm. Lyssna.

Avslutar med synen av en galning. Jag-ska-äta-dig-och-steka-dig-levande-kvinnan:

Kommentarer
Postat av: Elli

Hihi snyggis :) (nu blev det rätt)

2010-05-31 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0