I must be the happiest girl in their world.

Tjuhu broow. Wzup in tha house? Sitter och käkar asgod frulle (jag pratar bara om mat, jag vet). Ska bege mig mot stan med Maja om ett tag och kolla lite.

Jag satt uppe på altanen till halv två igår och pluggade till ljuset av ett stearinljus. Mysigt men kanske inte så effektivt så det är väl bara att ta tag i skiten igen. Egentligen tycker jag att det är rätt så intressant men ni vet hur det blir, det försvinner när man inser hur mycket man måste lära sig.


En trevlig bild och ett fint minne har vi här. Ganska mycket ett år sedan. Tycker att det ser så jävla härligt ut. Tyvärr ser man inte riktigt alla människor men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0