If I could be naive again.

Har städat ur min garderob idag. Eller städat är väl att ta i men jag har gått igenom den och slängt ut alla kläder på golvet. Då får ju själva garderoben lufta sig i alla fall! Hittade faktiskt lite gammalt och förlegat som jag glömt bort/växt ur men som faktiskt var riktigt snyggt nu. Till exempel hittade jag ungefär en sån vit blus som jag har tjatat om att jag vill ha ett tag nu. Då känns det inte riktigt lika tråkigt att jag inte har råd med den på MQ för 599 spänn... Köpte den på rea förra våren tror jag men sen så tyckte jag att den hade fula ärmar men vem orkar bry sig om en sån detalj liksom? Jaja, gött att slippa betala för att fynda i alla fall :)

Imorgon är det bara två ynka pyttelektioner som ska genomlidas. Sen äre heeelg. Som i och för sig innebär jobb redan imorgon kväll men det kan nog bli kul tror jag! Vad gör man inte för pengar liksom? Efter det ska jag träffa mina tjejer. Resten av helgen ska det pluggas och has kul. Sådeså!

Nu ska jag vänta på att mitt hår torkar. Segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0