Tonight tonight tonight tonight I wanna be with you

Allt är så bra bra bra bra nu. Har flyttat ut på altanen och legat och stekt en stund nu. Är lite för rastlös så det var nästan skönt att solen gick i moln. Tackar för att jag i alla fall inte fick bakisgenen (det fick mig att börja tänka på korsnigsscheman, reccesiva anlag och annat skoj jag borde plugga på. dumma tanke bort!). Ska strax gå in och göra en asgrym tacosallad jag hittade ett recept på. Ikväll tänkte jag käka lax. Jag älskar att vara ensam hemma, laga mat och till och med diska blir galet mycket roligare.

Igår förresten. Vilken hejdundrande höjdarkväll det blev. Vi började med att fira Eloise i Wretmans trädgård med kebabsallad och annat gott. Sen bar det av till stan och 55:an och NH och sånt skoj. Åh vad jag älskar sommar och världens bästa sällskap. Nu peppar vi 16 juni när Hanna fyller 18 och skaran av underbaringar blir komplett. Inte långt kvar!

Jaja, mot tacosalladen. Puss.

Lyssna om och om igen på: kvällens bästa låt Billie The Vision & The Dancers - Summercat.





Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH jaa, att vi peppar!

2010-05-23 @ 02:31:03
URL: http://hanuu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0