A monkey needs to dance and so do you.

Jag har lyckats lasta av mig en tung börda från mina axlar idag. Pratade med spanska-eva och jag får gör provet nästa vecka. Tack gud typ för jag har missat så jävla mycket. Nu behöver jag bara sätta igång att plugga till svenskaprovet och åtminstone börja på Afrika-uppsatsen. Det här är inte intressant att läsa för någon, någonsin i någon blogg men jävlar i havet vad gött det känns att skriva ner sånt här!

Gu-hud vad jag vill gå på Salem på Platens på torsdag då. Ge mig 280 kronor någon. Få se den karln live alltså...

Aja. Tråk tråk. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Elli

du är knasig maria

2010-05-07 @ 17:39:34
Postat av: Mary

Haha, tackar allra varmast!

2010-05-08 @ 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0