You got a feeling that you can not hide.

Jag tror att jag har en sån där dag jag kan få saker gjorda!

[ ] Städa mitt äckliga rum!!!
[ ] Sy en tygkasse
[ ] Ladda ner några filmer från min brafilmer-lista
[ ] Ladda ner några låtar från min bralåtar-lista
[ ] Lägga in låtarna i mobilen
[ ] Rensa garderoben (ångestladdat)
[ ] Leta igenom garaget efter alla gamla VHS-filmer
[ ] Sitta på rökarberget och inte röka(!)
[ ] Gör något åt mitt hår...
[ ] Printa ut nya foton att ha på väggen. Trött på 2008!
[ ] Rita lite
[ ] Raka benen (tråkigast)
[ ] Repetera lite matte inför np nästa vecka.
[ ] Ladda in alla nya bilder från valborg / igår i datorn.
[ ] Redigera lite av alla bilder.
[ ] Byta ut min asfula bild här till höger i bloggen.

Nähe ni. Här har man inte tid att sitta och sega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0