Αγαπώ την Ελλάδα

Greklandet kommer bli svårt att toppa den närmsta tiden men det är ändå
lite skönt att komma hem. Trots novemberrusket & att det är mörkt redan
vid halv fem. Kommer dö lite i höst.

Vi hade litet inbrott i vårt hotellrum när vi låg och sov. Därför måste jag
skaffa mig en ny kamera och en ny mobil. Man ska ju vara glad att man har
försäkringar vid såna här tillfällen. Trots det får jag dock bara 70% av
värdet på min kamera och 60 % på mobilen. Blir inte mycket nytt för det
idag.

Nöjer mig rätt fint med pappas gamla antika mobil så länge. Den har snake II
och vanliga knappar. Det har jag saknat. Hoppas att touch bara är en fluga.

Trökar väl in lite bilder när dom väl har kommit hit. Puss (φιλί)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå! om du är trött på touch, varför inte köpa xperia mini med tangentbord? :D

2010-11-10 @ 16:09:36
Postat av: Mary

Jag vet, pappa sa samma sak. Men den har ju tre tusen knappar. Inte dom vanliga... Då kan jag lika gärna ha touch! (jag är oförståelig)

2010-11-10 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0