Hemmadag

Ibland kan det vara så jävla skönt att stanna hemma en dag och bara ta
det lugnt. Hade inte så viktiga lektioner idag, eller åtminstone inte
tillräckligt viktiga så jag sjukanmälde mig imorse och åt en långfrukost
med havregrynsgröt. Resten av dagen har jag inte rört en fena, kollat på
ung och bortskämd (herregud!) och nu ska jag ta tag i lite psykologiplugg.
Det var nog en sån här dag jag behövde. Nu när jag inte kan sova på
nätterna så får jag ta igen mig på andra sätt. Inte helt fel det heller.

Nåja, psykologiplugg var det!


Hittade det här klippet hos psykologifabriken. Derren Brown gör en
massa lustiga experiment med folk. Här är ett fint exempel på hur sjukt
ouppmärksamma vi människor är. Finns massa fler på den sidan.
Derren Brown - Person Swap - Amazing videos are here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0