Fredagsvin

Ujuj vad det har varit mycket att göra den här veckan. Ganska mycket är
fortfarande ogjort så jag har fått packa ner både en och två texthäften som
ska läsas under veckan i min väska. Kan inte riktigt fatta (som vanligt) att
jag ska till Kreta imorgon. Resan kunde nog inte komma mer lägligt efter
en vecka som denna.

Invigde i alla fall lovet med nutte och snutte och lite vin. En som alltid
givande kväll. Livsperspektiv är precis vad jag får av er. Ha ett fint lov nu
älskningar så ses vi på lördag. Tror jag är i Linköping vid sjutiden :)

Nu ska jag kolla på sex and the city och fundera på om det är värt att sova
tre-fyra timmar eller om man lika gärna kan ha filmkväll så länge man pallar?

Ta hand om er för fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0