Fix + helgsammanfattning

Ahhh. Nu är garderobshelvetet äntligen uppe. Tror ni det är klar för det
eller? Näe för jag har dragit igång värsta jätteprojektet och håller på att
tapetsera ett bord och måla om en spegelram. Tur för mig att jag bara går
i skolan 2 av veckans kommande 7 dagar. It sounds sweet to me.

Oavsett speglar och annat ser det där jag kallar garderob bra ut. Egentligen
är det ingen garderob utan två hyllor med en klädstång fastskruvad under
den understa. Jag hade fått för mig att alla mina kläder skulle få plats på
32 galgar men den ekvationen gick inte ihop i praktiken. Men som tur är
så fick allt jag använder ofta plats på galghelvetena. (jag vet, man tror att
det stavas galje men när man söker hos ikea hittar den bara en galge)

Helgen har varit suverän förresten. Och inte alls bara sådära suverän typ
som man förväntar sig att den ska vara. Utan närmre perfekt och det
TROTS att jag har jobbat idag. Måste också påpeka att det inte var min
förtjänst att den blev så bra. Det var tre små änglar. Hoppas att jag ska
kunna leva på min fina fredag & lördag för att orka lite mer den här
veckan. Min magkänsla säger i alla fall det.

Och jag ska inte sluta le :)

P.s. insåg just att detta inlägg gjort sig bättre i form av tre foton. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0