Förändringar

Ujuj här ser ut som skit men jag pallar inte hålla låst tills jag har orkat fixa
det sista. Typ texten som spiller över på högersidan och bilder som är för
stora och länkfärgerna och bristen på bilder + struktur i menyn och min
spotifylänk osv. osv osv.

Så länge tänkte jag att en bild på ungefär hur mitt rum kommer bli sen
skulle sitta fint. Var lite slarvig när jag ritade så det är lite för luftigt. Det
blir inte fullt så långt mellan soffan och bänken. Min egen säng syns inte
men den står i princip till vänster framför bilden. Och så en sista grej,
hyllorna på den bakersta väggen kommer vara bredare.



Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitsnyggt som alltid!

2010-09-19 @ 01:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0