Love hurts when you do it right


Jag har fan inte varit på rätsida idag alltså. Ibland känner man inte riktigt
igen sig själv i saker man säger och gör, ni vet? Eller åtminstone skulle
man vilja bete sig på ett sätt som passar ens insida lite bättre. Det är
ganska ansträngande i längden annars.

Jaja, oavsett har jag spenderat kvällen och eftermiddagen hos Eloise. Vi
pluggade och fikade i två timmar sen slocknade jag i hennes sköna soffa
och vaknade halv åtta. Då hade hon gjort mat den gullungen. Själv hade
jag missat telefontid med en läkare och så förstås några timmars sömn i
natt. Kanon.

Resten av kvällen har jag och pappa målat andra lagret färg i mitt rum.
Nu är det bara taket som ska målas och golvet som ska läggas. Sen ni!
Eller ja, vad händer sen egentligen? Jag har lite för lösa planer än så vi
får väl se. Lär bo i Annas gamla rum tills jag dör.

Imorgon ska jag upp och duscha. Det här duger fan inte!

Natti!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag blir nästan arg på att din blogg är så fin.

2010-09-23 @ 19:31:24
URL: http://shumlornaiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0