När allvaret har blivit ett skämt


Vänner, ikväll vill jag att ni slår på svt 1 klockan 21.00 för att titta på
den första delen av dokumentären om Glada Hudik-teatern. Jag lovar
att det kommer vara bra. För att inte tala om hur fantastiskt bra Pär
Johanssons (skaparen av Glada Hudik) sommarprat är. Det är värt att
lyssna på både en och två gånger, klicka här. Jag garvade så jag tjöt
ibland. Har man inte så mycket tid över kan man kolla på det här
klippet istället! (fast man kan spola första minuten)



Mamma har lovat att hon ska boka biljetter till Glada Hudik-teaterns Elvis som ska spelas i Cloetta Center i Linköping i slutet på maj. Det känns så mycket roligare att lägga 400 spänn på det än nåt annat obetydelsefullt tjafs.

Älska olika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0