Säg aldrig så igen, det gör ont i mig än.


Jag är en nöjd och glad människa just nu. Veckan i Barcelona med min
fina klass har varit helt otrolig! Det är nästan lite skamligt att man kan få
ha så kul på en skolresa. Den sammanlagda mängden sömn ligger just nu
på minus så jag ska försöka ta igen mig i helgen.

Det enda som irriterar i mitt lilla lyckorus är att jag känner mig ovanligt
stressad. Över jobb, körlektioner, människor, sjukdomar, sorger,
valresultat, orättvisor, sverigedemokrater och så mig själv förstås. Har
en del att bita i den här hösten men med en sån här fantastisk resa i
bagaget känner jag mig ganska laddad.

Har spenderat kvällen med saknade (och mindre saknade....) älsklingar.
Nu ska jag försöka sova mer än fyra timmar i sträck och förhoppningsvis
vakna upp som en lugn och sansad version av mig själv.

Bilder kommer när jag orkarrrrr. Så länge får ni en liten sneak peak på
livet i en limo i Barcelona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0