Tiden har sin rätt att förändras där den går.


Jag svär väldigt mycket har jag märkt. Försökte komma på ett sätt att
skriva den meningen utan att svära. Jävlar i haven vad jag svär mycket
eller fan vad jag svär då låter mer som nåt som kunde komma ur min
mun. Men ärligt talat är det nog nåt jag borde vänja mig av vid. Vet inte
om det är lika mycket i tal som i skrift men båda låter förjävligt (hehe).

Jaja, det var bara en liten inflikning sådär. Jag och Majsen har fikat på
Chocolata ikväll i många trevliga timmar. Vi jar försökt räta ut många
små frågetecken i våra liv. Är det inte konstigt vad annorlunda man
börjar se på saker så fort man börjar diskutera dom med en vän? Hålla
saker inom sig är bara dumt, det är först när något bollats fram och
tillbaka mellan två munnar som man kan se det på riktigt.

Imorgon ska jag på en hederlig gammal utflykt till Visingsö med mamma,
pappa och Per (precis som på den gamla goda(?) tiden alltså). Framåt
kvällen ska jag träffa gamla godingar från förr hos Jo och SEN, 04.15,
drar vi till Barcelona. En perfekt lördag alltså!

Nu blir det that 70's show för hela slanten.
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0