Är du en av dom gråter när ingen ser på?


Fihihihi. Det är jag och en person till som har röstat på fi i hela mitt
valdistrikt. Kanske åtta till i hela ljungsbro. Känns fint att vi är en så
stor och samlad grupp. Men ärligt talat blir man ju nyfiken på vem!

Nåja till saken, nattens valresultat är ingen rolig syn i mina ögon.
Förstår inte varför nästan 50 % av Sverige vill ge alliansen ytterligare
fyra år att riva ner och förstöra Sverige. Kalaaaas.

Men vi ska inte prata politik. Vi ska prata the sims 3. Är det inte världens
roligaste spel?

Nu ska jag fortsätta min "skolka och ligga i sängen och spela sims"-dag.



P.s. Dagens to do
1. Redigera Barcelonafoton
2. Räkna matte
3. Avbeställa körlektion
4. Slipa tapetskarvar
5. Vika kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0