# lägligt som fan

Hej hopp! Om man bortser från att jag går i skolan på dagarna och pluggar
när jag kommer hem så har det inte hänt ett skit den här veckan. Nu
sitter jag här med en tung huvudvärk och något som i alla fall känns som
feber. Vad har jag gjort för att förtjäna det här kan man undra?

Möjligtvis straffas jag för den där överdrivet sköna kvarten jag hade i
solen på vår altan med jordgubbar och en cigg förut. Fan vad man
måste älska våren.

Imorgon gäller det i alla fall bara att genomlida dagen och sen kan jag
faktiskt andas ut lite. I helgen väntar en sväng till Göteborg och nästa
vecka FN-rollspel. Men det är ju åtminstone roligt!

Nåja, åter till filosofipluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0