# måndag igen

Det är jämt måndag, fattar inte hur det går ihop! Jag har inte gjort något
storartat idag direkt. Är ganska sliten efter helgen och jag har ju inte
direkt blivit friskare av att inte sova ordentligt.

Lyckades i alla fall pallra mig iväg till min körlektion och lyckades
skapligt bra. En liten stund i domkyrkoparken med Åsa hann jag också
med. Pratade ihop oss lite inför imorgon. Då har vi nämligen FN-rollspel
och som det ser  ut nu lär vi väl rätt mycket skit kastat på oss. Men den
är ju givetvis inte baserad på några vettiga grunder, hehe. Måste fixa
något att ha på mig också. Hade tänkt att vara älg men det blev inte
så. Kostymtant känns något tråkigt...

Har i alla fall påsklovet att se fram emot och som ett litet delmål så blir
det nog en trevlig kväll på onsdag också. Då är FN-rollspelet i alla fall
över.

Snart (typ) åker vi till Turkiet!

Det var allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0