Året som gick 2

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja, köpte cigg lagligt och kom in på krogen. Sen var det förstås tusen
småsaker men dom vet ni ju redan om. Köpt en katt för två öl till exempel,
det händer ju inte varje dag.

Har du några nyårslöften?
Jag tänkte ta makten över mig själv i år faktiskt. Haha, näe allvarlit talat
så har jag lagt ner den idén.

Vilka länder besökte du?
Grekland och Spanien.

Vilket datum från år 2010 minns du extra bra?
Det mesta har suddats ut till en enda stor smörja. Men min 18-årsdag,
kristihimmelfärdshelgen (då när vi hade minikollektiv hos Jo & Jacob),
Spanienresan, Emmaboda, Barcelona, Kreta... Kan fortsätta i alla evighet.
20 december kommer nog alltid finnas kvar i mitt hjärta.

Vad var din största framgång 2010?
Jag har varit så mycket gladare än andra år. Det slår förstås allt!

Största misstaget?
Givetvis finns det mängder av små tillfällen jag kunde ha gjort på ett
annat sätt men vad jag vet har inget fått några ödesdigrande
konsekvenser. Kan hända att jag önskar att jag hade spenderat mer
tid med min mormor.

Bästa köpet?
Frans!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, cigg, alkohol, resor och fika. Vad annars?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det faktum att jag har så himla himla fina vänner runt omkring mig hela
tiden har genomsyrat hela året.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Paris med Monde Yeux!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Överlag mycket gladare. Inte för att livet har varit enkelt på något sätt
i år men jag antar att jag har växt och förändrats på ett positivt sätt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte, men jag borde definitivt ha rökt mindre!

Favoritprogram på TV
Ser fan aldrig på tv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Käkade middag med mina älsklingar och sen tog vi en premiärrunda på
krogen. Det var en fantastisk födelsedag!

Den bästa nya personen du träffade?
Kommer fan inte på nån nu. Men jag har lärt känna Åsa 1000 gånger
bättre och det är jag väldigt glad för. Vi kände ju dock varandra innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0