Frassemannen

Har gått och blivit sjuk. Inte konstigt med tanke på de senaste dagarnas
bravader. Närå, men som tur är gör det inget att jag måste hålla mig i
soffan hela dagen för igår hämtade jag Frans.

Han är sötare än man kan tänka sig. Vill bara pussa på honom hela hela
tiden. Frasse är galet sällskaplig, följer mig vart jag än går och han sov
i min säng i natt. Däremot är han inte så mycket för att gosa. Han ligger
hellre i andra delen av soffan än bredvid mig. Men imorse fick jag
faktiskt en liten gosestund med honom.

Nu ska jag bara vänta på att mamma och pappa kommer hem också.
Dom kommer få en liten suprise för vi skulle egentligen hämtat honom
på måndag men mitt tålamod var för dåligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0