Ledig dag

Är det inte fint med en ledig dag då och då? Har inte gjort något storartat
men klämt in både några avsnitt vänner, kattpussar, lunch på stan och
så några balklänningar. Tänka så mycket bättre än en vanlig tisdag!

Igår var jag med nästan alla mina smurfar på gamla Yngves och drack öl
(eller jag drack vin men det fattar ni ju). Jag lyckades med bedriften att
blutootha en bild på oss från Mallorca till en okänd (ska kanske lägga till
att mitt "bluetooth-namn" namn var Carl XVI Gustav). Johanna däremot
uppfann orden partyfest och hemmarejv. Går att mixa lite hur man vill.
Det kan sammanfattas till en ovanligt bra måndagkväll, en partyfest!

Nu ska jag ägna mig åt 1984 och lite mattetal. Kanske.

P.s. Julen är visst officiellt slut för länge sen, så idag åkte tomteluvan av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0