# helgen

Sen i måndags har jag gjort av med nästan 1200 spänn. Känns fint i
plånkan nu... Helgen har i alla fall varit kanonbra och jag har inte ens
rört något skolarbete.

I fredags tog jag ett glas vin med Åsa och Josefine (som senare byttes
ut mot en bunt glada esteter). Åkte hem nöjd och glad vid halv ett.
Vaknade upp på lördagen och körde ett städrace här hemma. Mitt rum
var kliniskt rent i säkert en halvtimme. Nu ser det mer ut som innan...

Igårkväll skulle jag ta EN öl med Sofie, Jacob och Hanna. Det blev
några till och vi hann besöka både Yngves, Sportbaren nere vid
Stångån, Plaza (dom hade i alla fall ett tomt dansgolv!) och Hakepi.
En riktigt lyckad kväll sammantaget.

Idag har jag och Sofie degat framför tv:n halva dagen och nu har jag
precis käkat upp en oförskämt god middag med, till min stora förvåning,
mycket trevligt sällskap!

Veckan som kommer innehåller två lediga dagar och ett stort prov.
Det bästa och det sämsta alltså!

Nu ska jag (kanske) ta tag i några av dom tusentals foton jag ännu inte
redigerat/rensat. Kan säkert bli nåt bra utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0