# fetbra

Jag började skriva ett långt inlägg om hur dålig dag jag haft idag men ärligt
talat så blir väl varken min eller den som nu skulle orkat läsa dets dag nåt
bättre för det. Så jag berättar om igår istället för det var en bra dag!

Jag och mamma körde runt i Linköping och tränade på diverse trafikregler
och andra bilfinesser. Sen gick vi och käkade lunch på Olympia. Lagom
tills vi satt oss i bilen igen så ringde Johannapanna och så tog vi en fika i
solen utanför George med Maja. Satt kvar tills solen försvann bakom taket
och torget täcktes av skugga.

Senare åkte jag hem till Wretman och intog hennes ytterst trevliga källare.
Såg på Black Swan på sån där stor skärm på väggen. Himla najs. Filmen
var bra, men jag hade en kudde framför ansiktet under ganska stora
delar av filmen. Den var mer creepy än man först trodde. Och jag som
är så desperat efter lyckliga slut blev fan inte helnöjd. Nåja, spelade
lite biljard och såg lite mer film innan jag däckade i bäddsoffan.

Jävla bra dag helt klart, och solen gjorde sitt för att göra den ännu
bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0