# mönsterbarn

Ni skulle bara veta hur effektiv jag har varit idag. Har hunnit med en massa
plugg, till och med lite överdrivet mycket. Lagat mat har jag gjort också.
Mamma och pappa har efter mitt tjat äntligen köpt hem färsk tofu så nu
äter jag tofu med typ allt. Så jäkla trevlig matprodukt.

Nåja, ska hålla mig uppe en stund till och lyssna på radion för att se hur
det går för FN & Libyen. Man kan ju tycka att de kunde rappa på lite...

Apropå världen förresten. Så fort jag läser eller hör om kärnkraftsolyckan
i Japan så får jag huvudvärk. Bara ordet strålning får det att spänna sig
vid tinningarna. Det är som att min kropp bestämt sig för att det är så
det känns att vara mitt inne i ett radioaktivt moln. Placebo-huvudvärk.
Men jag ska inte klaga, det kunde ju varit Forsmark som pajat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0