# stresselistress

Jag kommer antagligen inte överleva till påsklovet. Dör troligtvis av en
stressrelaterad hjärtattack någon gång under vecka 15. Tänkte bara säga
det så att ni inte undrar vart er favoritbloggare försvunnit.

Helgen har varit kanonfin, både en kväll på Yngves och en gammal hederlig
hemmafest i Åtvidabergs mörka skogar. Idag har jag och soffiproppen
degat/ätit/sovit mest hela dagen och nu sitter jag med alla jävla läxor som
inte blivit gjorda under helgen.

Jag skulle behöva någon som säger till mig att jag får misslyckas, men
jag vet ju innerst inne att jag ändå inte kommer lyssna så ni kan lika
gärna skita i att ens försöka.

Nu blire sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0