# tjeniiiiis

I onsdags satt vi på yngves, i torsdags hade vi picknick vid Hultsjön och
igår var vi i Norrköping och kollade på Majas monolog + käkade tacos
framåt natten. Så det är nemas problemas att fylla ut tiden med så mycket
roligare saker än skolan just nu. Allt är på topp förutom att jag har blivit
sjuk, så klart.

Idag har jag fixat lite på stan och bland annat växlat pengar, inhandlat
solkräm för 300 spänn, till slut köpt en bikini och sist men inte minst:
handlat kattlådesand. En vuxendag kändes det som.

Nu ska jag rensa igenom mitt rum, tvätta och börja packa för imorgon
kväll åker jag, Sofie och Åsa upp till Stockholm och på måndag morgon
lyfter planet till Turkiet. Gud vad jag längtar efter solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0